Atpakaļ uz sarakstu Printēt 29. Jun. 2017

“Rīgas satiksmes” klienti apmierināti ar autostāvvietu pieejamību

Kopumā 71% autovadītāji ir apmierināti ar “Rīgas satiksmes” darbu autostāvvietu pakalpojuma nodrošināšanā, liecina sabiedriskās domas pētījumu centra “SKDS” aptaujas dati.

Lūgti sniegt savu atzinumu par dažādiem ar autostāvvietu pakalpojuma saistītiem aspektiem, 93% cilvēku apmierina tīrība stāvvietās, 88% nav pretenziju par apmaksas automātu izvietojumu, 86% uzskata, ka informācija par norēķinu iespējām uz automāta ir pietiekoša un labā kvalitātē.

Autostavvietu_apmierinatiba.png 

Arvien vairāk respondentu par ērtu veidu, kā samaksāt par autostāvvietu, norāda maksājumu ar bankas karti automātā. Ja, piemēram, 2015. gadā šādi uzskatīja tikai 51% autovadītāju, tad šogad jau 66%. Tāpat atzinīgi tiek vērtēti maksājumi, izmantojot mobilo tālruni.

Klientu apmierinātības pētījums veikts šā gada martā un aprīlī, aptaujājot 1305 Rīgas pilsētas pastāvīgos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 74 gadiem, nejaušas izlases veidā veicot tiešās intervijas respondentu dzīvesvietās.

Viens no “Rīgas satiksmes” darbības virzieniem ir pašvaldības maksas autostāvvietu apsaimniekošana. Rīgā A, B, C, D, R un V zonās tiek pārraudzītas aptuveni 6000 stāvvietas. Par pakalpojumu var norēķināties priekšapmaksā, kā arī pēcapmaksā.

Plašāku informāciju par „Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos „twitter”, „facebook”, „draugiem.lv”.

 

80001919
Citi saziņas veidi