Atpakaļ uz sarakstu Printēt 21. Jun. 2017

Aptauja: 91% pasažieru atzinīgi vērtē e-talonu

Lielākā daļa pasažieru jeb 91% Rīgas iedzīvotāji, kuri ikdienā pārvietojas ar tramvajiem, trolejbusiem un autobusiem, atzīst e-talonu kā ērtu, liecina “SKDS” pavasarī veiktais klientu apmierinātības pētījums.

e_talons_aptauja.png

Salīdzinot rezultātus vairāku gadu garumā, 2017. gadā rīdzinieku apmierinātība ar e-talonu ir sasniegusi augstāko līmeni – 91% atzīst e-talonu kā ērtu vai ļoti ērtu. Piemēram, 2011. gadā vērtējums bija ievērojami zemāks, vien 81% uzskatīja e-talona lietošanu par ērtu.

Vērtējot, kādus biļešu veidus braukšanai sabiedriskajā transportā izvēlas pasažieri, kuriem nav piemērota atlaide, 61% izvēlas noteikta skaita braucienu biļetes. Ievērojumi pieaudzis to klientu skaits, kas braukšanai izvēlas laika biļetes – ja 2013. gadā šo biļešu veidu izvēlējās 8%, 2015. gadā 6%, tad šogad jau 14%. Mēnešbiļetes izmantošana būtiski nav mainījusies, un to iegādājās līdzīgi kā iepriekšējos gadus.

Rīgas sabiedriskajā transportā e-talons darbojas kopš 2009. gada 1. maija, un ir ieviesti vairāki e-talonu veidi – Rīdzinieka karte, Skolēna e karte, personalizētais e-talons, nepersonalizētais e-talons, kā arī dzeltenais e-talons. Ja sākotnēji e-talons darbojās kā elektroniska biļete, tad tagad tai piemīt vairākas funkcijas: piemēram, ar Rīdzinieka karti iespējams apmaksāt autostāvvietas, pie sadarbības partneriem tā darbojas kā atlaižu karte, tāpat to izmanto kā elektronisko atslēgu iekļūšanai mājokļos u.c.

Lai uzzinātu klientu vēlmes un apmierinātību, kā arī uzlabotu sniegtā pakalpojuma kvalitāti, “Rīgas satiksme” reizi divos gadus veic klientu apmierinātības pētījumu. To veica tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs “SKDS”, un tā tika realizēta martā un aprīlī. Pētījumā piedalījās 1305 nejauši izvēlēti respondenti, kas ir Rīgas pilsētas pastāvīgie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

Plašāku informāciju par „Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos „twitter”, „facebook”, „draugiem.lv”.

80001919
Citi saziņas veidi