Atpakaļ uz sarakstu Printēt 26. Mar. 2019

62% Rīgas iedzīvotāju atbalsta Skanstes tramvaja ierīkošanu

Lielākā daļa jeb 62% Rīgas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā atbalsta Skanstes tramvaja ierīkošanu Rīgā, liecina Kantar TNS aptauja.

Aptaujas rezultāti uzrāda, ka 55% Rīgas iedzīvotāju mēdz apmeklēt Skanstes apkaimi un visbiežāk apmeklē Arēnu Rīga un Elektrum Olimpisko centru. Taču no iedzīvotājiem, kas apmeklē Skanstes apkaimi, 58% atzīst, ka šajā apkaimē nokļūst ar automašīnu. Uz jautājumu, vai nokļūšanai Skanstes apkaimē cilvēki izmantotu jauno tramvaja līniju, 32% rīdzinieku atbild apstiprinoši, bet 40% atzīst, ka pagaidām nezina, vai izmantotu šo līniju, jo tas būs atkarīgs no konkrētā maršruta.

"Patlaban Arēnu Rīga un Elektrum Olimpisko centru apmeklē gandrīz gandrīz 2 miljoni apmeklētāju gadā, bet ik rītu uz darbu Skanstes apkaimē ierodas vairāk nekā 10 tūkstoši darbinieku. Ņemot vērā, ka Skanstes apkaime ar sabiedrisko transportu ir vāji sasniedzama, cilvēki lielākoties izvēlas Skanstē nokļūt ar privāto automašīnu, kas neatbilst pilsētas plāniem samazināt privātā transporta plūsmu. Ņemot vērā, ka iedzīvotāju un darbinieku skaits Skanstes apkaimē tuvākajos gados pieaugs līdz 40 tūkstošiem, bet Arēnas Rīga un Elektrum Olimpiskā centra apmeklētāju skaits pārsniegs 2 miljonus gadā, ir steidzami jādomā, kā dažādot transporta veidus, ar kuru palīdzību ir iespējams nokļūt Skanstē. Jaunā tramvaja līnija ir labs risinājums,” norāda Skanstes attīstības aģentūras valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Vanags.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija Kantar TNS pēc Skanstes attīstības aģentūras pasūtījuma laika posmā no 2019. gada 12. līdz 14. martam veica Rīgas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem reprezentatīvu aptauju, kopā aptaujājot 400 iedzīvotājus. Aptaujas metode – tiešsaistes intervijas internetā (CAWI – Computer Assisted Web Interviews).

Par Skanstes attīstības aģentūru

Skanstes attīstības aģentūra ir Skanstes apkaimes nozīmīgāko attīstītāju un īpašnieku dibināta partnerības organizācija, kuras mērķis ir veidot Skansti par investīciju magnētu pilsētā, par vietu Eiropas mēroga notikumiem un, pats svarīgākais, par kvalitatīvu un ekoloģisku vidi biznesam un pilsētnieku dzīvošanai. Aģentūras dalībnieki ir uzņēmumi: Merks, New Hanza City, Sporta2 kvartāls, Hanner, SWH biroji, Duntes nami, KBO un citi.

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā, ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

 

80001919
Citi saziņas veidi