Atpakaļ uz sarakstu Printēt 15. Jan. 2020

No 1.februāra “Rīgas satiksmes” informatīvā tālruņa numurs būs 20361862

Lai efektivizētu uzņēmuma izmaksas un ietaupītu finanšu līdzekļus, no 1.februāra “Rīgas satiksmes” informatīvā tālruņa numurs būs 20361862, tādejādi aizstājot līdzšinējo bezmaksas tālruņa numuru 80001919. Tālrunis klientu ērtībām tāpat kā līdz šim darbosies 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā.

Zvanot uz jauno informatīvā tālruņa numuru 20361862, klientiem tiks piemērots standarta maksas tarifs, kas ir atkarīgs no konkrētā tālruņa operatora. Ņemot vērā to, ka jau šobrīd vairums operatoru piedāvātie tarifu plāni piedāvā saviem klientiem bezlimita minūšu zvanu skaitu, zvani uz informatīvo tālruni 20361862 lielākajai daļai “Rīgas satiksmes” klientu neradīs papildu izmaksas. Jaunais numurs turpmāk būs pieejams arī pilsētas viesiem, kuri Rīgā iebrauc no citām valstīm.

Esošā statistika liecina, ka aptuveni 95% gadījumu klienti pa informatīvo tālruni uzdod jautājumus par sabiedriskā transporta maršrutiem, kā arī pienākšanas un atiešanas laikiem pieturvietā, taču jau šobrīd šādu informāciju iespējams iegūt gan pieturvietu plāksnītēs, gan uzņēmuma mājas lapā www.rigassatiksme.lv, gan sociālajos tīklos.

“Rīgas satiksmei” ir ļoti svarīgs klientu viedoklis par sniegtajiem pakalpojumiem, tādēļ visi saņemtie klientu pieteikumi tiek uzskaitīti. Kvalitatīvai pieteikumu analīzei nepieciešami precīzi dati, tāpēc lūdzam klientus, iesniedzot pieteikums, norādīt pēc iespējas precīzākus datus. Tādejādi sakām paldies ikvienam, kurš mums sniedz informāciju par “Rīgas satiksmes” sniegto pakalpojumu un aicinām arī turpmāk klientus ne tikai zvanīt un izteikt savu viedokli pa jauno tālruņa numuru 20361862, bet arī ziņot pa citiem komunikācijas kanāliem: info@rigassatiksme.lv, “twitter”, “facebook” u.c.

Lai informētu klientus par izmaiņām, no 15.janvāra, zvanot uz tālruni 80001919, tiks atskaņots balss paziņojums ar informāciju par jauno tālruņa numuru. Tāpat informācijai jau ir redzama sabiedriskā transportā esošajos monitoros, kā arī tiks izvietota arī pieturvietu plāksnītēs.

Plašāku informāciju par „Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos „twitter”, „facebook”.

kampana.JPG

80001919
Citi saziņas veidi