"Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centriem no 1.marta noteikts jauns darba laiks
Ņemot vērā to, ka laika posmā no 2013.gada oktobra līdz 2014.gada februārim Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centri ir apstrādājuši vairāk nekā 170 000 pieteikumus "Rīdzinieka kartes" izgatavošanai un jaunu klientu pieplūdums ir stabilizējies un vienmērīgs, "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centru darba laiks no 2014.gada 1.marta tiek noteikts darba dienās: 9.00 – 19.00, sestdienās: 10.00 – 16.00. Svētdienās darbojas klientu apkalpošanas centrs Spīķeru ielā 1, darba laiks: 10.00-16.00. Brīvības ielā 49/53 darba laiks darba dienās: 8.00 – 19.00, sestdienās: 10.00 – 15.00. Pagaidu klientu apkalpošanas centri, kas tika atvērti sadarbībā ar "Rīgas namu pārvaldnieku" un Rīgas pilsētas izpilddirekcijām, no 2014.gada 1.marta tiek slēgti.
"Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centros var saņemt pilnu pakalpojumu spektru – aizpildīt pieteikumu un saņemt "Rīdzinieka kartes", "Skolēnu e kartes" un visu veidu e talonus, noformēt pasažieru atlaižu statusu, iegādāties biļetes, kā arī risināt dažādus ar e talonu saistītus jautājumus.
"Rīgas satiksme" atgādina, ka klientu apkalpošanas centri atrodas: Prāgas ielā 1, Spīķeru ielā 1, Brīvības ielā 49/53, Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Vienības gatvē 117a un Kurzemes prospektā 137.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.