Atpakaļ uz sarakstu Printēt 5. Sep. 2025

"Rīgas satiksmes" lietotnē veikti būtiski uzlabojumi

Par "Rīgas satiksmes" pārvaldītajām autostāvvietām Rīgā tagad var norēķināties arī, izmantojot "Rīgas satiksmes" mobilo lietotni, kas papildināta ar jaunu sadaļu – "Autostāvvieta". Tāpat mainīts sabiedriskā transporta kustības sarakstu izkārtojums, atjaunojot vertikālo skatu, kā arī ieviesti vairāki jauni risinājumi pasažieru ērtībām. Tagad kartē iespējams ieslēgt režīmu, lai būtu redzams tikai zemās grīdas transports, noteikt savu atrašanās vietu, kā arī, uzklikšķinot uz transporta ikonas, apskatīt tā kustību maršrutā un prognozējamo ierašanās laiku vēl nenobrauktajās pieturās. Kustību sarakstā tiek parādīta tuvākā pietura lietotāja atrašanās vietai un nodrošināta iespēja ātri mainīt maršruta virzienu. Tāpat ir paplašinātas maršruta plānotāja iespējas. Tādējādi visi "Rīgas satiksmes" pakalpojumi tagad pieejami vienuviet – elektroniski vienā lietotnē.

Lai izmantotu jaunās funkciju, var būt nepieciešams atjaunināt lietotni. Pēc atjaunināšanas sākuma ekrānā būs redzama arī jaunā sadaļa "Autostāvvieta", līdzās jau zināmajām sadaļām "Biļetes" un "Maršruti un laiki". Ja lietotne iepriekš nav izmantota, to iespējams lejupielādēt sev atbilstošajā lietotņu veikalā, meklējot "Rīgas satiksmes koda biļete".

No jauna ieviestajā sadaļā "Autostāvvietas" ir trīs apakšsadaļas:

  • Sākuma skats – izvēlieties auto, tarifu zonu, stāvēšanas ilgumu un veiciet apmaksu;
  • Mani auto – pārvaldiet savus transportlīdzekļus;
  • Darījumi – apskatiet veiktos maksājumus par pēdējiem četriem mēnešiem.

Kā apmaksāt autostāvvietu lietotnē?

  1. Izvēlieties automašīnu, par kuru vēlaties veikt apmaksu.
  2. Atzīmējiet tarifu zonu, kurā novietots auto.
  3. Norādiet stāvēšanai paredzēto ilgumu.
  4. Apstipriniet un veiciet apmaksu.

Sadaļā “Mani auto” varat pievienot un rediģēt savus transportlīdzekļus, kas automātiski būs pieejami maksājuma uzsākšanai. Savukārt “Darījumi” ļauj ērti sekot līdzi visiem pēdējo mēnešu maksājumiem.

“Rīgas satiksmes” mobilajā lietotnē par stāvvietu var maksāt gan ar bankas karti, gan ar elektroniskajiem makiem Apple Pay un Google Pay.

Mobilly un EuroPark lietotnes turpina darboties kā līdz šim. Par autostāvvietām iespējams norēķināties arī uz ielām esošajos apmaksas automātos, izmantojot bankas norēķinu karti.

Sadaļā “Maršruti un laiki” ieviesti vairāki būtiski uzlabojumi. Kartē tagad iespējams ieslēgt režīmu, lai redzams tikai zemās grīdas transports, kā arī aktivizēt lietotāja atrašanās vietas noteikšanu. Uzklikšķinot uz transporta ikonas, var aplūkot tā kustību maršrutā un prognozēto ierašanās laiku vēl nenobrauktajās pieturās, bet kustību sarakstos parādās tuvākā pietura lietotāja atrašanās vietai, ar iespēju ātri mainīt maršruta virzienu.

Paplašinātas arī maršruta plānotāja iespējas – tiek saglabāti pieci jaunākie meklējumi, var izveidot sarakstu ar biežāk izmantotajām vietām, saglabāt un dalīties ar meklēšanas rezultātiem, kā arī tieši rezultātos mainīt atiešanas vai ierašanās laiku un veikti citi uzlabojumi.

Ņemot vērā, ka lietotnē ir ieviesta gan jauna sadaļa, gan veiktas citas būtiskas izmaiņas, priecāsimies saņemt lietotāju atsauksmes. Aicinām arī informēt mūs, ja tiek novēroti lietotnes traucējumi.

 

 

 

Saziņai ar mums aicinām izmantot informatīvo tālruni 20361862, vai arī sūtīt e-pastu info@rigassatiksme.lv. Tāpat ar uzņēmumu var sazināties izmantojot mājaslapā www.rigassatiksme.lv esošo sadaļu «Sazinies ar mums», kurā ikviens elektroniski var iesniegt savu pieteikumu.

20361862
Citi saziņas veidi