"Rīgas satiksmes" mājas lapā maršrutu plānošanu var veikt arī pēc adresēm
Lai veiktu maršrutu plānošanu, interneta mājas lapas apmeklētājam sākuma lapas logā „No” jāsāk ievadīt nepieciešamās pieturvietas, adreses vai apskates objekta nosaukumu un mājas lapa automātiski piedāvās klientam izvēles iespējas, no kurām vajadzīgā jāapstiprina. Tas pats jādara ar lauku „Uz”. Tālāk apstiprinot izvēlnes „Atiet” vai „Ierodas”, izvēloties nepieciešamo laiku un nospiežot taustiņu „Meklēt”, mājas lapa piedāvās klientam atbilstošāko maršrutu, kā arī papildus iespējas.
"Rīgas satiksme" interneta mājas lapas esošo versiju, kas pilnībā tika pielāgota pasažieru interesēm un lietojamībai, ieviesa 2012.gada 15.martā. "Rīgas satiksmes" interneta mājas lapā prioritārā vieta atvēlēta maršrutu meklētājiem un informācijai par e talonu un pieejamiem biļešu veidiem. Vēl pirmajā lapā apmeklētāji var iepazīties ar aktuālo informāciju, piedalīties aptaujās un uzzināt svarīgāko informāciju, kas ir saistoša pilsētas viesiem.
"Rīgas satiksmes" interneta mājas lapu www.rigassatiksme.lv 2013.gadā apmeklēja vairāk nekā 2,2 miljoni unikālo apmeklētāju, bet kopējais lapas apmeklējumu skaits ir 10,9 miljoni. 80% "Rīgas satiksmes" interneta mājas lapas apmeklētāju ikdienā meklē informāciju par maršrutiem, sarakstiem un transportlīdzekļu atiešanas laikiem. Tāpat klienti interesējas par e talonu veidiem, to iegādes un papildināšanas iespējām.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.