Atpakaļ uz sarakstu Printēt 2. Sep. 2015

"Rīgas satiksmes" pasažieri brauciena laikā cenšas būt pieklājīgi un atsaucīgi

"Rīgas satiksmes" mājas lapā www.rigassatiksme.lv augustā publicētā aptauja liecina, ka 48% tās lietotāju brauciena laikā cenšas būt pieklājīgi un izrāda cieņu apkārtējiem.

Savukārt vēl 22% pasažieru cenšas izturēties pret līdzcilvēkiem ar tādu attieksmi, kādu vēlētos saņemt paši. 17% aptaujas dalībnieku apstiprina, ka redzot, ka kādam pasažieriem ir nepieciešama palīdzība vai sēdvieta, viņš to labprāt piedāvā otram. Mazākā daļa aptaujāto – 13% atzina, ka par šo jautājumu nav domājuši. Kopumā atbildi uz aptauju sniedza 1311 respondenti.

Lai mudinātu ikdienā pasažierus savstarpēji izturēties ar cieņu, "Rīgas satiksme" realizē sociālu kampaņu "Vairāk patīkamu braucienu!", kuras laikā pasažieri tiek aicināti būt savstarpēji pieklājīgiem, iecietīgiem un saprotošiem. Kampaņas ietvaros dažādu sociālo grupu pasažieri dalās ar viedokļiem, kas viņiem sagādā patīkamus braucienus, tādējādi aicinot arī pārējos pasažierus aizdomāties par savstarpējo sapratni sabiedriskajā transportā.

Seniori Hilda un Tālivaldis atzīst, ka patīkami braucieni viņiem ir tad, kad transporta līdzekļi ir tukšāki un ir iespējas apsēsties. Jaunā māmiņa Agnese priecājas par transporta līdzekļiem ar zemo grīdu un aicina pasažierus neaizņemt transporta salonā vietu, kas paredzēta bērnu ratiem. Savukārt Aivaram patīkami braucieni ir tad, kad cilvēki nedrūzmējas pie durvīm, iekāpjot vai izkāpjot, nav skaļi un netraucē citus.

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos "twitter", "facebook" un "draugiem.lv".

20361862
Citi saziņas veidi