“Rīgas satiksme” aicina pasažierus būt savstarpēji saprotošiem
“Rīgas satiksme” norāda, ka nereti saņem klientu pieteikumus ar aicinājumu uzsvērt savstarpējo pieklājību sabiedriskajā transportā. Bieži vien tiek norādīts, ka notiek drūzmēšanās pie sabiedriskā transporta durvīm – pasažieri, kuri vēlas iekāpt, vispirms neizlaiž tos, kuri vēlas izkāpt no transporta. Jaunās plāksnītes ir atgādinājums visiem pasažieriem, lai veicinātu vairāk patīkamu braucienu.
Arī “Rīgas satiksmes” darbiniekiem tiek uzsvērta iecietīga attieksme pret klientiem, lai nerastos konfliktsituācijas un apmierināti būtu gan paši klienti, gan darbinieki. Regulāri tiek organizētas apmācības gan transportlīdzekļu vadītājiem, gan biļešu kontrolieriem un citiem darbiniekiem, kuriem ir komunikācija ar klientiem, kā arī īstenotas dažādas iekšējās kampaņas.
Uzklausot pasažieru ieteikumus, “Rīgas satiksme” ik pa laikam izvieto informatīvus un pamācošus materiālus par braukšanu sabiedriskajā transportā gan transporta līdzekļos, gan uzņēmuma sociālajos tīklos, pieturvietās un citur.
Plašāku informāciju par „Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos „twitter”, „facebook”, „draugiem.lv”.