No 9. novembra “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros klienti tiks apkalpoti tikai pēc iepriekšēja pieraksta
“Rīgas satiksme” informē, ka no pirmdienas, 9. novembra “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros klienti tiks apkalpoti tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Pierakstīties klientu centra apmeklējumam iespējams gan pa informatīvo tālruni 20361862, gan mājas lapā: https://pieteikums.rigassatiksme.lv/TimeSlot/Register
Šāda kārtība noteikta, jo 6. novembrī pieņemtais valdības lēmums paredz, ka valsts un pašvaldību iestādēs pakalpojumi no 9. novembra tiek nodrošināti attālināti vai pēc pieraksta.
Lai mazinātu COVID-19 izplatības risku un pasargātu klientu apkalpošanas centru darbiniekus un klientus, “Rīgas satiksme” aicina izvērtēt klientu centru apmeklējuma nepieciešamību. Ja uz klientu centru jādodas, klientiem obligāti jālieto mutes un deguna aizsegs.
Rūpējoties par klientu un darbinieku drošību, “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros vairākas reizes dienā tiek veikta darba virsmu dezinfekcija, tāpat katru dienu visi klientu centri tiek pastiprināti uzkopti, papildus dezinficējot rokturus un citas virsmas, kurām pieskaras klienti. Visas klientu centros esošās darba vietas ir norobežotas ar speciāliem aizsargstikliem. Kā arī darbiniekiem un klientiem ir pieejami roku dezinfekcijas līdzekļi.
“Rīgas satiksme” klientu apkalpošanas centri atrodas: Kurzemes prospektā 137, Prāgas ielā 1, Spīķeru ielā 1, Brīvības ielā 49/53, Brīvības ielā 191 un Brīvības gatvē 384B.
Plašāku informāciju par “Rīgas satiksmes” piedāvātajiem biļešu veidiem, pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos “twitter” un “facebook”.