Atpakaļ uz sarakstu Printēt 1. Apr. 2014

"Rīgas satiksme" aicina – lūdzu, pievērsiet uzmanību zilā e talona derīguma termiņam un veiciet savlaicīgu tā nomaiņu!

Elektroniskā norēķinu sistēma un e talons kā norēķinu veids Rīgas sabiedriskajā transportā tika ieviesti 2009.gada pavasarī. Pirmie e taloni tika izsniegti uz 5 gadiem, un tiem 2014. gadā beidzas derīguma termiņš, tādēļ tie ir jāapmaina pret jauniem. "Rīgas satiksme" aicina sabiedriskā transporta pasažierus, kuri lieto zilos e talonus, pievērst uzmanību derīguma termiņam. 

Kā uzzināt, kāds ir e talona derīguma termiņš? 

Zilajiem personalizētajiem e taloniem derīguma termiņš ir norādīts uz kartes (skat. attēlā), savukārt uzzināt zilo nepersonalizēto e talonu derīguma termiņu ir iespējams, paņemot kartes satura izdruku jebkurā e talona tirdzniecības vietā. 

Kā apmainīt e talonu? 

1. Elektroniski. Jāaizpilda anketa (klikšķiniet uz zemāk esošās pogas) un jānorāda, kurā klientu apkalpošanas centrā Jūs vēlaties saņemt jauno e talonu vai "Rīdzinieka karti". Pēc datu apstrādes uz norādīto kontaktinformāciju tiks nosūtīts uzaicinājums īsziņas vai e-pasta veidā, pēc kura saņemšanas Jūs varēsiet doties uz attiecīgo klientu apkalpošanas centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu un esošo e talonu, un saņemt jau izgatavoto jauno e talonu vai "Rīdzinieka karti".

Aizpildiet pieteikumu e talona saņemšanai!

 

2. Klientu apkalpošanas centrā (darba laiki un atrašanās vietas - šeit) kur, uzrādot esošo e talonu un personu apliecinošu dokumentu, Jūs aizpildīsiet anketu un uz vietas tiks izgatavots jauns e talons vai "Rīdzinieka karte". Apmeklējumam klientu apkalpošanas centrā iespējams pierakstīties iepriekš:

Piesakieties vizītei šeit!

 Papildu informācija:

  1. Ja anketu aizpildīsiet elektroniski, uz e talona tiks izvietota esošā fotogrāfija. Ja vēlaties, lai uz e talona ir jauna fotogrāfija, aicinām doties uz klientu apkalpošanas centru (skatīt atrašanās vietas).
  2. Ja esat pieteicies vizītei klientu apkalpošanas centrā, tad aicinām Jūs rezervētajā laikā uz vizīti ierasties.
  3. Ja mēģināt pieteikties vizītei, taču konstatējat, ka Jūsu izvēlētajos laikos un datumos pieteikties vizītei nav iespējams, aicinām Jūs doties uz klientu apkalpošanas centru.
  4. E talona nomaiņa ir bez maksas, ja esošais e talons ir lietošanas kārtībā un Jūs to nododat sešu (6) mēnešu laikā pēc derīguma termiņa beigām. E talons, kuram beidzies derīguma termiņš, ir jāiesniedz klientu apkalpošanas centrā (skatīt atrašanās vietas). Ja e talons ir tīši sabojāts vai tiek nodots vēlāk kā sešus mēnešus pēc derīguma termiņa beigām, par nomaiņu jāmaksā 2.85 EUR (2.00 LVL).
  5. Ja esat Rīgas iedzīvotājs, Jūs varat izvēlēties, kuru e talonu saņemt - personalizēto zilo e talonu vai "Rīdzinieka karti" (par personalizēto zilo e talonu lasiet šeit, bet par Rīdzinieka karti - šeit). 

 Informatīvā materiāla drukas versijas skatiet šeit un šeitInformatīvā materiāla video versiju skatiet šeit! 

20361862
Citi saziņas veidi