Atpakaļ uz sarakstu Printēt 29. Aug. 2014

Septembrī „Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centri strādās ilgāk

„Rīgas satiksme” informē, ka no 1. līdz 30.septembrim visi klientu apkalpošanas centri darba dienās strādās līdz plkst. 21:00. Nedēļas nogalēs darba laiki netiek mainīti. Izmaiņas tiek veiktas, jo līdz ar jauno mācību gadu skolēni un studenti piesakās Skolēnu e kartēm vai e taloniem. Tāpat vairākiem klientiem septembrī beidzas e talona derīguma termiņš.

Klientu apkalpošanas centri atrodas Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Prāgas ielā 1 (ieeja no kanāla puses), Kurzemes prospektā 137, Vienības gatvē 117A (bijušais 27. trolejbusa galapunkts „Ābolu iela”). Darba laiks: darba dienās no 9:00 līdz 21:00 un sestdienās no 10:00 līdz 16:00. Spīķeru ielā 1 klientu centrs strādā darba dienās no 9:00 līdz 21:00, bet sestdienās un svētdienās no 10:00 līdz 16:00. Savukārt klientu centrs Brīvības ielā 49/53 darba dienās klientus apkalpo no 8:00 līdz 21:00; sestdienās no 10:00 līdz 15:00. Vīzītei uz klientu apkalpošanas centru var pieteikties arī iepriekš „Rīgas satiksmes” mājas lapā www.rigassatiksme.lv.

„Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros var saņemt personalizētos un nepersonalizētos e talonus, Rīdzinieku kartes, Skolēnu e kartes, veikt to nomaiņu, iegādāties dzeltenos e talonus, saņemt informāciju par e talonu saturu.

Lai noformētu e talonu, jādodas uz jebkuru klientu apkalpošanas centru, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti). Tiem klientiem, kuriem beidzies e talona derīguma termiņš, jādodas uz klientu centru ar personu apliecinošu dokumentu un e talonu, ko var apmainīt pret jaunu e talonu vai Rīdzinieka karti. Ja iepriekšējais e talons nozaudēts, par tā atjaunošanu tiek piemērota maksa 2.85 EUR.

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos "twitter", "facebook" un "draugiem.lv".

20361862
Citi saziņas veidi