Biļešu kontrole

Kontrolieri mani sodīja par braukšanu bez biļetes. Nepiekrītu piemērotajam sodam. Kur iesniegt pretenziju?

Iesniegumu iespējams iesniegt:

Paskaidrojam, ka iesniegumu līgumsoda piemērošanas pamatojuma pārskatīšanai var iesniegt mēneša laikā no līgumsoda piemērošanas brīža.

Es nobraucu tikai vienu pieturvietu un nepaguvu reģistrēt savu e-talonu. Kāpēc mani sodīja? Tā bija tikai viena pieturvieta.

  • Paskaidrojam, ka pasažierim jāreģistrē e-talons nekavējoties pēc iekāpšanas sabiedriskajā transportlīdzeklī.

Kāpēc kontrole piemēroja sodu manam bērnam? Viņš ir tikai 16 gadus jauns.

  • Ikvienam pasažierim, neatkarīgi no vecuma, ir jāveic brauciena reģistrācija. Piemēram, Rīgas skolu skolēniem ir iespēja noformēt "Skolēna karti", kurai piemērota 100% atlaide braucieniem sabiedriskajā transportā, kas skolēnam iekāpjot transportlīdzeklī obligāti ir jāreģistrē. 

Kāpēc kontrolieris pieprasa, lai e-talonu iedodu viņam rokās?

  • Kontroles laikā kontrolieris pārbauda ne tikai vai brauciena biļete ir reģistrēta, bet arī to vai konkrētā biļete -  Skolēna karte, personalizētais e-talons, Rīdzinieka karte pieder pasažierim, kas tajā brīdī pārvietojas sabiedriskajā transportā, to nosakot pēc konkrētās fotogrāfijas. 

Iekāpu trolejbusā un uzreiz reģistrēju savu e-talonu. Kad iekāpa kontrole, iedevu pārbaudei visus dzeltenos e-talonus, kas bija manā somā. Kāpēc kontrolieris atteicās pārbaudīt visus?

  • Veicot biļešu kontroli, kontrolieris pārbauda ne vairāk kā piecas biļetes, tāpēc aicinām pasažierus biļešu kontroles laikā uzreiz uzrādīt reģistrēto biļeti. 
20361862
Citi saziņas veidi