Biļetes

Kā jārīkojas, lai saņemtu atpakaļ naudu par personalizētajā e-talonā, t.sk. Rīdzinieka kartē, iepriekš iegādātajām un neizmantotajām biļetēm?

  • Pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā biļešu derīguma termiņa laikā, nosūtot iesniegumu brīvā formā par naudas atmaksu uz e-pastu info@rigassatiksme.lv. Iesniegumā jānorāda vārds, uzvārds, personas kods, e-talona numurs, bankas konta numurs.

Kā jārīkojas, lai saņemtu atpakaļ e-makā esoša naudu?

  • Pēc iespējas ātrāk nosūtot iesniegumu brīvā formā par naudas atmaksu uz e-pastu info@rigassatiksme.lv. Iesniegumā jānorāda vārds, uzvārds, personas kods, e-talona numurs, bankas konta numurs.

 Vai iespējams iesaldēt manu iesākto mēneša biļeti? Izmantoju to divas nedēļas un tagad došos atvaļinājumā.

  • Diemžēl, mēneša biļetes derīguma termiņu nav iespējams pagarināt. Aicinām pēc iespējas ātrāk sūtīt iesniegumu brīvā formā uz info@rigassatiksme.lv, norādot: e-talona numurs; vārds, uzvārds, personas kods; bankas konta numurs, uz kuru jāveic atmaksa.
  • Iesniegums jāiesniedz biļešu derīguma termiņa laikā! Jāņem vērā, ka atmaksāsim 75% apmērā no biļete cenas par atlikušo neizmantoto termiņu (biļetes cenu dalot ar termiņa vienību skaitu un reizinot ar atlikušo termiņa vienību skaitu, neieskaitot akta parakstīšanas dienu).

Kā nomainīt e-talonu? 

  • Elektroniski - jāaizpilda pieteikums (klikšķiniet šeit). Pēc divām darba dienām aicinām doties uz Jums ērtāko klientu apkalpošanas centru saņemt e-talonu. Līdz jāņem personu apliecinošs dokuments. Ja vēlaties piesaistīt e-talonam Rīgas domes saistošajos noteikumos Nr. 89 "Par braukšanas maksas atvieglojumiem Rīgas pilsētas sabiedriskā transporta maršrutu tīklā" noteiktajām pasažieru kategorijām atbilstošo braukšanas maksas atvieglojumu, līdz jāņem arī statusu apliecinoši dokumenti;

  • Klientu apkalpošanas centrā (darba laiki un atrašanās vietas - šeit) kur, uzrādot esošo e-talonu un personu apliecinošu dokumentu, kā arī statusa apliecinošu dokumentu. Jūs aizpildīsiet pieteikumu un uz vietas tiks izgatavots jauns e-talons.

Kā rīkoties, ja nozaudēts e-talons?

  • Gadījumā, ja nozaudēts kāds no minētajiem e-talonu veidiem, aicinām to bloķēt. To var izdarīt zvanot uz informatīvo tālruni: +371 20361862, darba laiks: 8:00-20:00 (maksu par zvanu nosaka zvanītāja operators/izvēlētais tarifa plāns), kā arī dodoties uz kādu no "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centriem. Aicinām ņemt vērā, ka nobloķētu personalizētu e-talonu, Rīdzinieka karti un Skolēna e karti, nav iespējams atbloķēt.

Pirku 9 braucienus, taču pārdevējs tos man nav ielādējis e-talonā, kaut čekā summā parādās, ka esmu pircis tieši 9 braucienus. Reģistrējot e-talonu sabiedriskajā transportā man parādījās, ka atlikumā ir 4 nevis 8 braucieni. Kur ir atlikušie 4 braucieni?

  • Tirdzniecības vietā e-talonā ielādēja 5 braucienu un 4 braucienu biļetes. Paskaidrojam, ka dažādi biļešu veidi, savā starpā nesummējas, tāpēc, reģistrējot e-talonu, karšu lasītājs neuzrāda visu e-talonā pieejamo biļešu veidu atlikumu. Lai pārliecinātos par faktisko e-talona saturu, Jūs jebkurā biļešu tirdzniecības vietā varat paprasīt e-talona atlikumu vai arī pārbaudīt to biļešu pārdošanas automātā, kurā būs redzams aktuālais e-talona satura atlikums.
20361862
Citi saziņas veidi