Transportlīdzekļi

Vai pārvadājot sabiedriskajā transportā dzīvnieku, ir kādi nosacījumi, kas jāņem vērā?

  • Sabiedriskajā transportā atļauts pārvadāt ne vairāk par diviem suņiem, turot tos īsā pavadā un iegādājoties vienreizējo dzīvnieka pārvadāšanas biļeti pie vadītāja – 1,50 EUR par katru suni;
  • Sabiedriskajā transportā bez maksas drīkst pārvadāt dzīvniekus, ja tos pārvadā kā rokas bagāžu, t.i., piemērotā konteinerā vai somā;
  • Latvijas Republikā deklarēta persona ar redzes invaliditāti, uzrādot statusu apliecinoši dokumentu, bez maksas drīkst pārvadāt suni, kas ir tās pavadonis;
  • Pasažierim aizliegts pārvadāt ar infekcijas slimībām slimus vai nevakcinētus istabas dzīvniekus.

Kā rīkoties, ja sabiedriskajā transportā tiek nozaudēta manta (izņemot e-talonu)?

  • Pēc iespējas ātrāk jānosūta informācija (nozaudētās mantas apraksts, datus, kad manta tika nozaudēta, sabiedriskā transporta maršruts, kurā nozaudēta manta) uz e-pastu uz info@rigassatiksme.lv, kā arī zvanot pa tālruni 20361862. Ar uzņēmumu var sazināties arī caur uzņēmuma mājas lapā www.rigassatiksme.lv esošo sadaļu Sazinies ar mums vai rakstot sociālajos tīklos Twitter, Facebook

Kas jāņem vērā sabiedriskajā transportā pārvadājot velosipēdu vai skrejriteni?

  • Jāievēro, lai tas netraucē citiem pasažieriem;
  • Nebojātu un nesmērētu sabiedrisko transportu;
  • Brauciena laikā jāpieskata, lai velosipēds vai skrejritenis nekrīt, neripo un negāžas;
  • Pēc iespējas  mazāk aizņemtu vietu, kas paredzēta bērnu ratiņiem un personām ratiņkrēslā.

Kur un cik ilgi tiek uzglabātas sabiedriskajā transportā atrastās mantas?

  • Sabiedriskajā transportlīdzeklī atrastās pasažieru atstātas mantas dienas beigās tiek nogādās uz attiecīgo parku/depo, kur ir dispečeri, ja maršrutā tādu nav, mantu nodod atbildīgajam dispečeram, iebraucot garāžā. Dati par atrasto mantu tiek reģistrēti atrasto mantu reģistrā. Atrasto mantu glabā ne ilgāk par trīs diennaktīm.

Ko es varu darīt, ja transporta līdzeklis, kurā esmu reģistrējis savu biļeti kaut kādu iemeslu dēļ neturpina maršrutu un esmu spiests izmantot citu transportu/maršrutu?

  • Ja ārkārtas apstākļu dēļ sabiedriskais transportlīdzeklis nevar turpināt ceļu, pēc pasažiera pieprasījuma sabiedriskā transportlīdzekļa vadītājs izsniedz pasažierim vienreizējo pārsēšanās biļeti, ja pasažieris var uzrādīt derīgu vienreizējo braukšanas biļeti vai mēneša biļeti. Pasažierim ir tiesības izmantot vienreizējo pārsēšanās biļeti vienu stundu no tās izsniegšanas brīža jebkurā autobusā, tramvajā vai trolejbusā.

Kas ir transporta līdzekļa identifikācijas/borta numurs?

  • Transporta līdzekļa idenfikācijas numuru veido piecu skaitļu kombinācija un to piešķir katram "Rīgas satiksmē" esošajam autobusam, trolejbusam un tramvajam;
  • Sabiedriskā transporta līdzekļa identifikācijas numurs tiek izvietots vairākās vietās gan transporta līdzekļa ārpusē, gan iekšpusē.

Iesniedzot pieteikumu par kādu no sabiedriskā transporta līdzekļiem, lūdzam norādīt precīzu tā identifikācijas numuru. Zinot precīzu identifikācijas numuru, iespējams ātrāk atpazīt konkrēto transporta līdzekli un operatīvi reaģēt.

20361862
Citi saziņas veidi