Koda biļete

Kas ir koda biļete?

Koda biļete ir jauns norēķinu veids “Rīgas satiksmes” sabiedriskajā transportā (tramvajā, trolejbusā, autobusā), kas ļauj veikt norēķinus par braucieniem ar viedtālruni tiešsaistes režīmā. Koda biļete darbojas paralēli esošajai e-talonu sistēmai. Lai lietotu koda biļeti, klientiem savā viedtālrunī ir jāuzstāda mobilā lietotne. Lietotni iespējams lejupielādēt:

Rigas satiksme (2).png

 

google-play-badge_57edf.png

app_store.png

 Mobilly.png

google-play-badge_57edf.png

app_store.png

Huawei.png

1_iPhone_XXXHD_HS.png

 IZSTRĀDES PROCESĀ LV.png

Kā lietot koda biļeti.png  

Lietotnē vienā reizē var iegādāties līdz 10 viena brauciena biļetēm (1 brauciena biļete - 1,15 EUR, desmit 1 brauciena biļetes – 11,50 EUR). Iekāpjot sabiedriskajā transportā, jānoskenē kods vai jāievada transporta identifikācijas numurs, kas ir redzams zem kvadrātkoda. Gadījumā, ja transportā iekāpj kontrolieris, jāatver lietotne un jāuzrāda reģistrētā biļete kontrolierim. Iegādātās biļetes ir jāizmanto 3 mēnešu laikā no iegādes brīža.

Kas ir identifikācijas numurs?

  • Katram tramvajam, trolejbusam un autobusam ir unikāls identifikācijas numurs, kas sastāv no pieciem cipariem. Identifikācijas numuri ir redzami gan zem kvadrātkoda, gan ir izvietoti transportlīdzekļa iekšpusē un ārpusē. Vizuālu piemēru skatīt šeit

Kā rīkoties, ja lietotnē neizdodas nopirkt biļeti?

  • Ja bankas kontā pietiek līdzekļu, bet pirkumu neizdodas veikt, aicinām informēt “Rīgas satiksmi” par šo gadījumu un sabiedriskā transporta izmantošanai izvēlēties citus apmaksas veidus. 

Ko darīt, ja sabiedriskajā transportlīdzeklī iekāps biļešu kontrolieris?

  • Gadījumā, ja transportā iekāps kontrolieris, jāatver lietotne un jāuzrāda reģistrētā biļete kontrolierim. 

Kā rīkoties, ja biļešu kontroles brīdī nevar uzrādīt reģistrēto biļeti?

  • Ja brauciena laikā viedtālrunis pārstāj darboties (izlādējies, saplīsis ekrāns vai ir citi darbības traucējumi), biļešu kontrolieris piemēro sodu par braukšanu bez biļetes, taču klientam ir tiesības iesniegt “Rīgas satiksmei” iesniegumu līgumsoda piemērošanas pamatojuma pārskatīšanai, norādot:

- klienta identifikācijas kodu (pieejams mobilajā lietotnē) un/vai mobilā tālruņa numuru,

- informāciju par līgumsodu (piemēram, pievienojot līgumsoda kvīts kopiju),

- informāciju, kas pamato biļetes iegādi (piemēram, norādot pirkuma datumu vai pievienojot rēķinu), un informāciju  par biļetes autorizāciju – datumu, laiku un transportlīdzekļa identifikācijas numuru (pieejams mobilajā lietotnē).  

Kā atgriezt naudu par neizmantotām koda biļetēm? 

  • Aicinām iegādāties biļetes, vadoties pēc katra pasažiera braukšanas paradumiem, un liekas biļetes neiegādāties. Ja tomēr ir iegādātas koda biļetes, bet tās nav iespējams izmantot 3 mēnešu laikā no iegādes brīža, jādodas uz kādu no klientu apkalpošanas centriem un jāiesniedz iesniegums par atmaksas saņemšanu, iesniegumā norādot klienta identifikācijas kodu un/vai mobilā tālruņa numuru, kā arī bankas konta numuru, ja atmaksu vēlaties saņemt ar pārskaitījumu. Apmaksu par biļetēm iespējams saņemt 90% apmērā no noteiktās summas.

Biļešu izmantošanas kārtību un noteikumus skatīt šeit.

20361862
Citi saziņas veidi