Rīdzinieka karte

www.ridziniekakarte.lv

  • Karti var saņemt Rīgā deklarētās personas vai personas, kurām ir īpašums Rīgā;
  • nepieciešama tiem, kuri vēlas saņemt rīdziniekiem paredzētās atlaides un lietot sabiedrisko transportu; 
  • pirmreizējā izsniegšana ir bezmaksas, atkārtota Rīdzinieka kartes izgatavošana nozaudēšanas gadījumā maksā EUR 2.85;
  • derīga 10 gadus;
  • piesaistīta vienam lietotājam;
  • satur klienta datus – fotokartīti, vārdu, uzvārdu, personas kodu;
  • nozaudēšanas gadījumā ir iespējams bloķēt un atjaunot, nezaudējot apmaksātos pakalpojumus;
  • papildināt iespējams biļešu automātos, "Narvesen", "Latvijas Pasta" Rīgas nodaļās, "Rīgas satiksmes" biļešu pārdošanas vietās, internetā un citās tirdzniecības vietās (tirdzniecības vietas skatīt šeit);
  • ielādēt var mēneša biļetes un noteikta skaita braucienu biļetes;
  • biļetes jāizmanto 12 mēnešu laikā no iegādes brīža,  izņemot, ja mainās biļetes veida tarifs vai ja biļetes veids tiek anulēts un Rīgas pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" ir noteikusi pārejas periodu biļetes veida derīgumam;
  • Rīdzinieka karti nedrīkst locīt, spiest, lauzt, burzīt, mērcēt un veikt citas līdzīgas darbības, kas padara to lietošanai nederīgu;
  • ja saņēmējs ir deklarēts Rīgā, tad Rīdzinieka karti var saņemt Klientu apkalpošanas centrā (pieteikties vizītei var šeit) vai elektroniski;
  • ja saņēmējam ir īpašums Rīgā, tad Rīdzinieka karti var saņemt Klientu apkalpošanas centrā (pieteikties vizītei var šeit);
  • par atlaidēm, kas tiek piešķirtas Rīdzinieka kartes turētājiem, lasiet www.ridziniekakarte.lv/lv/piedavajumi;
  • saistībā ar personalizēto viedkaršu (personalizēto e-talonu) izmantošanu tiek veiktas fizisko personu datu apstrādes šādiem mērķiem.

 

Aizpildiet anketu Rīdzinieka kartes saņemšanai

Citi e talonu veidi:

Bezmaksas diennakts informatīvais tālrunis
80001919
Noderīga informācija
  • Rīgas Dome
  • RDSD
Citi saziņas veidi